torsdag, september 18, 2008

Helleu

Nå sitter jeg og skal egentlig skrive en appell til KV, Kragerøs flotte lokalavis, slik at de gjerne vil intervjue meg, men det er jo sørn' så vanskelig. Tar heller bare og ringer, jeg.
Tida går og nå er det bare 2 uker minus en dag til avreise. Hvis jeg tenker skikkelig på det suger det litt i magan. Dette blir gøy! For noen dager siden fortalte Agnar meg at jeg ikke skal gjøre det jeg trodde jeg skulle gjøre likevel. Jeg skal ikke være på hjemmet for vanskeligstilte jenter sammen med Hanne. Jeg får vite hva jeg skal når jeg kommer dit. Det høres kanskje litt skummelt ut, tenker kanskje noen, men jeg tar det med et smil.

Kameraet er jo for lengst motatt og tatt i bruk, men jeg får legge inn noen bilder senere. I morgen skal vi ha om foto. Etter det blir det nok noen knakandes bilder. Ellers går livet sin gang her. Vi skal spille fotball i menighetscupen til helga, og i kveld er det karneval. Min kjære brasilianske romkamerat, Bruno, har bestemt seg for å gå utkledd som meg. Han har skaffet seg en fin rød parykk for anledningen. Jeg tenkte å svare med å kle meg ut som Bruno, men landet på Ronald Weasly. Han har nemlig hårfargen sin i orden.

3 kommentarer:

Ingebjørg sa...

Hei Henning! Bra du e lojal mot hårfargen:p Kjekt å lesa blogg, håpe du fortsette å oppdatera! Spent på kossen det blir når dåkke e i Brasil. Tenk, du ska te Brasil! Og hjelpa folk! Ko kult e kje det??

Kjetil sa...

Hei Henning. Kjetil Fra fjoråretshald her.

Qual é em Brasil? Har du spurt brasilianerne om det er riktig gramatisk? hehe
Tipper du heller ska prøve deg på O que está no Brasil? ;)

jaja, lykke til!

tips i Brasil:
Søk først Guds rike og hans rettferdighet, så vil han gi deg alt det andre i tillegg...

Henning sa...

Hei Kjetil. De brasilianerne sier så mye rart, og de synes det er veldig gøy å ikke si det som er sant. Det kan godt hende at det som står bare er tull. Egentlig. Kanskje jeg skal stole på deg, du er jo så flink i portugisisk. Eller kanskje du har blitt så inne i kulturen at du også tuller med meg. Hvem vet ;) Takk for tipset forresten:)

Hey Ingebjørg. Koselig å høre fra deg. Du trodde kanskje ikke jeg kunne hjelpe folk? ;) Nei det blir gøy:)